Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Sklep internetowy axami24.pl jest prowadzony przez:
"AXAMI" sp. z o.o. sp. k. (adres ul. Pana Tadeusza 1/1, 15-521 Białystok), NIP 5422614916, REGON spółki cywilnej 050864693, adres mailowy: sklep@axami.pl
Adres do korespondencji:
"AXAMI" sp. z o.o. sp. k. (adres ul. Pana Tadeusza 1/1, 15-521 Białystok)
Fax: (+48 85) 74-37-461
E mail: axami@axami.pl
sklep@axami.pl
Pamiętaj - decydując się na zakupy w naszym sklepie akceptujesz:
REGULAMIN: http://axami24.pl/regulamin-c_12.html
POLITYKĘ
odstąpienia od umowy: http://axami24.pl/odstapienie-od-umowy-c_33.html
reklamacji i wymiany: http://axami24.pl/reklamacja-i-wymiana-c_34.html
FORMY PŁATNOŚCI: http://axami24.pl/formy-platnosci-c_41.html
KOSZT I CZAS DOSTAWY: http://axami24.pl/koszt-i-czas-dostawy-c_23.html
COOKIES I GIODO
ważne: strona axami24.pl wykorzystuje pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach przetwarzania zamówień złożonych w sklepie internetowym www.axami24.pl w celach informacyjnych i reklamowych, oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
. Oznacza to, że wszelkie dane jakie gromadzimy podczas Twojej obecności na naszej witrynie wykorzystujemy tylko i wyłącznie do celów statystycznych tak aby lepiej poznać i dostosować się do Twoich preferencji.
Dane podawane w formularzu w momencie rejestracji wykorzystujemy dla celów realizacji zamówień i księgowych (np. do fakturowania) i nie są powierzane ani nie są udostępniane osobom trzecim.
W programie służącym do obsługi internetu (w ustawieniach przeglądarki internetowej) można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Jeżeli korzystasz z przeglądarki Google Chrome i chcesz zmienić ustawienia kliknij TUTAJ
Jeżeli korzystasz z przeglądarki Mozilla Firefox i chcesz zmienić ustawienia kliknij TUTAJ
Jeżeli korzystasz z przeglądarki Microsoft IE i chcesz zmienić ustawienia kliknij TUTAJ
Jeżeli korzystasz z przeglądarki Opera i chcesz zmienić ustawienia kliknij TUTAJ
Jeżeli korzystasz z przeglądarki Safari i chcesz zmienić ustawienia kliknij TUTAJ
Jednocześnie nasza Polityka Bezpieczeństwa wyjaśni Ci, w jaki sposób wykorzystujemy i chronimy Twoje dane osobowe.
Nasze Zbiory Danych Osobowych zostały zarejestrowane w GIODO.
Sklep Axami24.pl,i firma Axami respektując prawo polskie i międzynarodowe nie dopuszcza do publikacji na stronach firmowych treści propagujących nienawiść rasową, pornografii etc. Wszelkie takie materiały są lub będą natychmiast usuwane z naszego serwisu.
Jeżeli masz pytania czy wątpliwości dot. naszej polityki prywatności, nasz Dział Obsługi Klienta chętnie odpowie na każde Twoje pytanie. Wystarczy napisać na adres sklep@axami.pl
Masz prawo do wglądu do swoich danych, jak również zmieniania ich i poprawiania zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Jeśli wyrazisz na to zgodę Twoje dane mogą zostać wykorzystane do informowania Cię o nowościach w naszym sklepie (newsletter).
W każdej chwili będziesz mógł zrezygnować z newslettera, jeśli nie będziesz chciał być informowany.
Sklep internetowy axami24.pl jest prowadzony przez:
"AXAMI" sp. z o.o. sp. k. (adres ul. Pana Tadeusza 1/1, 15-521 Białystok), NIP 5422614916, REGON spółki cywilnej 050864693
Wpis do ewidencji nr 60299, rejestr prowadzony przez Prezydenta Miasta Białegostoku
Adres do korespondencji:
"AXAMI" sp. z o.o. sp. k.
adres ul. Pana Tadeusza 1/1, 15-521 Białystok
Tel.: (+48 85) 67-54-954
Fax: (+48 85) 74-37-461
E mail: axami@axami.pl
sklep@axami.pl
W tym przypadku konieczne jest skontaktowanie się z nami drogą mailową, na adres: sklep@axami.pl lub telefonicznie nr tel.: (+48 85)67-54-954 i podanie swojego nazwiska. Sprawdzimy czy zamówienie zostało poprawnie złożone i potwierdzimy jego realizację .
Potwierdzenie zamówienia jest warunkiem koniecznym jego realizacji!
Szczegółowe informacje dotyczące płątności i dostawy znajdziesz w zakładkach:
http://axami24.pl/formy-platnosci-c_41.html
http://axami24.pl/koszt-i-czas-dostawy-c_23.html
Dostępne rodzaje płatności
Przelew krajowy lub wpłata gotówkowa (płatność z góry). Płatność następuje przed wysłaniem przesyłki do osoby zamawiającej. Wpłatę gotówkową możesz uregulować w okienku pocztowym w dowolnej placówce Poczty Polskiej lub agencji bankowej. Prosimy o wpłatę w ciągu 5 dni od daty otrzymania e-maila potwierdzającego zamówienie i podanie w opisie przelewu:
"zapłata za zamówienie nr XXXX "
Nr rachunku:
Axami sp. z o.o. sp.k.
ul. Siedleckiego 13 15-125 Białystok
27 1140 1775 0000 2535 9000 1004
BRE Bank
Dane do przelewu dostępne są także w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia.
Oferujemy bezpieczne i sprawdzone formy płatności przez serwis PayU udostępnia możliwość zapłaty kartą płatniczą/kredytową lub bezpośrednio z internetowego konta bankowego (m.in. mbank, inteligo, ipko, lukas i inne).
Serwis PayU ściśle przestrzega wielu procedur bezpieczeństwa niezbędnych to bezproblemowego przekazania nam pieniędzy za zamówienie.
"za pobraniem" opłata za zamówiony towar (zgodnie z zamówieniem) następuje w chwili doręczenia osobie zamawiającej przesyłki.
Uwaga! Nie wysyłamy przesyłek pobraniowych za granicę!
"przedpłata na konto, płatność on-line" opłata za zamówiony towar (zgodnie z zamówieniem) następuje przed doręczeniem zamawianej przesyłki.
Dostępność oznacza przeciętny czas nadania przesyłki do klienta. Dostępność 24 godziny nie oznacza, że klient otrzyma bieliznę w ciągu 24 godzin. Przesyłkę zwykle wysyłamy w ciągu 24 godzin od otrzymania potwierdzenia zamówienia/wpłaty na konto.
Dostępność 14 dni oznacza, że nie mamy danego towaru na magazynie i musimy go doszyć. Trwa to zwykle od 2 do 14 dni.
Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis "Zapomniałem hasła". Podaj adres e-mail. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłane nowe hasło. Zaloguj się podając nowe hasło. Hasło można zmienić w zakładce "Twoje konto".
Prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym lub przedstawicielem firmy DPD (DPD : +48 22 577 55 55 lub 801 400 373 ; na stronie można sprawdzić status przesyłki podając numer listu przewozowego www.dpd.pl ), czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować z nami pod adresem sklep@axami.pl. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.
Wszystkie nasze produkty są dostępne - w znaczeniu, że są przez nas na bieżąco szyte. Przeciętny czas realizacji zamówienia wynosi 24 godziny. W sporadycznych przypadkach czas oczekiwania na realizacje zamówienia może się wydłużyć do kilku dni.
Przesyłka z zakupami jest dostarczana przez Pocztę Polską, Paczkomaty lub firmę kurierską DPD , zależnie od Twojego wyboru. Przesyłka może być wysłana pod adres inny niż adres zamawiającego .
Szczegółowe informacje na temat sposobów płatności, oraz kosztu i czasu dostawy znajdziesz w zakładkach:
http://axami24.pl/formy-platnosci-c_41.html
http://axami24.pl/koszt-i-czas-dostawy-c_23.html
Zamówione produkty są wysyłane z kartonowym pudełku, bez oznaczeń odnośnie zawartości.
Rejestracja nie jest obowiązkowa, ale zalecana. Zapobiega to składaniu zamówień przez osoby nieuprawnione. Hasło do logowania się w sklepie powinno być znane tylko Tobie. Dzięki rejestracji możemy przyznawać Ci punkty rabatowe i wysyłać newsletter.
W ustawieniach przeglądarki należy włączyć opcje cookies oraz Java Script. Cookies są tworzone przy pierwszym odwołaniu do koszyka (zamówieniu towaru lub podglądzie jego zawartości), bez włączonej opcji cookies nie będzie można dodać produktów do koszyka. Za pośrednictwem cookies nie są odczytywane z dysku żadne informacje poza zapisanymi przez sklep ww.axami24.pl. Nie istnieje więc niebezpieczeństwo uzyskania przez nas danych, które nie dotyczą składanego zamówienia.
Jest to możliwe tylko w przypadku wysyłki kurierem. Radzimy jednak jako dzień nadania przesyłki przez www.axami24.pl podać wcześniejszą datę (2 dni wcześniej niż data dostarczenia) i osobiście ustalić z przedstawicielem kuriera datę i godzinę dostarczenia przesyłki. Zdarzają się przypadki losowe gdy kurier nie może dostarczyć paczki w ciągu 24 godzin od daty nadania, jeśli więc ważne jest aby przesyłka dotarła określonego dnia konieczne jest monitorowanie przesyłki we własnym zakresie.
Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.
Tak.
Szczegółowe informacji na temat sposobów płatności oraz kosztu i czasu dostawy znajdziesz tu:
http://axami24.pl/koszt-i-czas-dostawy-c_23.html
http://axami24.pl/regulamin-c_12.html
Nasz numer konta to:
Axami sp. z o.o. sp. k. ul. Siedleckiego 13 15-125 Białystok 27 1140 1775 0000 2535 9000 1004
BRE Bank
W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.
W trakcie składania zamówienia, w koszyku z zamówieniem znajduje się pole "kod rabatowy" Tam należy wpisać kod w trakcie zakupów.
Nie. rabaty i promocje nie ulegają łączeniu. Przy korzystaniu z czasowych promocji/kodów rabatowych nie zostaje uwzglęniony rabat wynikający z kwoty całego zamówienia.
Niestety, nie wysyłamy zamówień złożonych w sklepie axami24.pl za granicę Polski. Jeżeli mieszkasz w innym kraju, skontaktuj się z nami, a postaramy się przekazać Ci kontakt do któregoś z naszych dystrybutorów!